Morgon träning

Idag klev jag och Bella upp tidigt för att träna, vi fokuserade på mage och rygg vilket var väldigt skönt och behövligt. Det känns alltid så skönt och bra när man har tränat mage!

Det tog ett tag innan jag berättade vad som hände i fredags så nu vet antagligen alla vad vi gjorde så sammanfattar det kort, god tacopaj, presentöppning, JÄTTE god marrängtårta, Buzz, Singstar med gitarrspelande och massa skratt och tjoande! Det var en jätte roligt kväll!

Idag ska vi på Noliamässan som antagligen de flesta ska till, men det ska bli rätt intressant och alltid roligt att träffa folk. Efter skolan, när min fru har slutat d.v.s., ska jag hem till henne där vi ska skriva CV och leka och busa. Jag sover över där inatt sedan börjar man inte fören 14 på ondsag, det kallar vi lyx!

Men nu slutar vi snart så tjingeling, pusspuss.

Här kommer lite bilder sen i fredags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0