Let's Dance med frugan

Ikväll blev det en lugn kväll med frugan, vi sitter och tittar på Let's Dance men för tillfället är det Hjälp och det tycker varken jag eller Elin om så jag passade på att skriva ett fint litet blogginlägg. Jag förstår verkligen inte vad som är kul med programmet Hjälp, det är så överdrivet. Nej inte min smak alls. Det är i alla fall intressant att se Let's Dance och man har ju de man vill ska åka ut så det är bara hålla tummarna för att det är en av dem, men det lär inte vara så stor chans att det inte sker. Jag menar Morgan, Magnus, Laila och Niklas är stora favoriter bland många och är riktigt duktiga dansare så det får bara inte åka ut. Vi har även tjockad oss som vanligt, men det hör till fredagskvällarna!

Först var det tänkt att jag antingen skulle dra ut till Njurunda där Sven skulle bli firad, herrn fyllde 20 år i tisdag. AVUNDSJUK. Sedan skulle även Calle och Danielle firas, Calle fyllde 18 år i slutet av förra månaden och Danielle fyller 18 år idag, Grattis Danielle! Anledningen till att det inte blev något firande är för att jag har tidig match, redan klockan 10.00 och samling 8.45. Ni får ju gärna komma och kolla om ni orkar upp, 10.00 på Skönsberg! Kom bara kom!

Men nu ska jag leka vidare med frugan. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0