Fredag den 13

Idag är det otursdagen eller vad man ska kalla det men denna kväll kommer bli hur kul som  helst. Jag är hos Lollo just nu med Elin och ska straff byta om och göra oss iordning för ikväll. Ikväll ska vi nämligen fira Milla som fyllde 18 i tisdags. Eftersom jag ska bli duktigare på att blogga kan jag berätta mer vad vi gjorde vid ett annat tillfälle.

Imorgon är det alla hjärtans dag och då har jag min dejt med Lukas, hur söt som helst. Vi ska  ha så mysigt så, laga tacos och ha oss. Men nu ska jag leka vidare med de hära, hoppas ni får en rolig fredag. Puss puss.


Kommentarer
Postat av: Karina

Vem är Lukas?:O

2009-02-15 @ 12:00:47
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0