Fest, DM och vänner!

Jag hade hur kul som helst igår! Vi festade långt i på natten och bara hade hur kul som helst! Jag tänker inte gå in ytterliggare på vad vi gjorde men vi hade jätte roligt helt enkelt!

Elin och Mathilda sov över så Mathilda och jag tog sällskap upp till Skönsberg där DM-et skulle bära av! Första matchen (mot mitt gamla lag) förlorade vi med 4-2 men andra matchen mot Timrå vann vi med hela 8-2! Lagomt nöjda alla var och det var verkligen jätte roligt! Bra spelat tjejer!

Ikväll har jag varit med Martin, jag åkte dit till ungefär fyra. Då lyssnade vi på musik, tittade på tv och bara snackade. Sedan blev det middag, men hans familj! Åh det kändes knepigt men de var riktigt trevliga! Speciellt far hans! Sedan tittade vi på Donnie Darko som var jätte konstig. Jag tyckte inte om den för jag fattade ingenting men jag halvsov halva filmen också så det kan nog vara en del av anledningen! Sedan blev det mer tv tittande bl.a. Hål i väggen! Hemgång blev det vid elva. Det var riktigt roligt att vara med honom speciellt när jag knappt träffar honom något. Men det ska det bli ändring på!

Men nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0