Tidig morgon!

Jag ville verkligen inte kliva upp i morse! Jag ville ligga kvar i sängen och sova! Men det kunde jag självklart inte... Jag har hunnit slängt in fyra tvättar nu så det är bara en kvar. Sedan ska de bara torka sen är det färdigttvättat! Det är skönt att det inte tar så lång tid att tvätta.

Någon gång efter tolv ska jag gå och träna på Ego med Bella. Det lär bara bli styrka, mest armar, rygg och mage efter vi ska spela i DM imorgon. Det är enbart 30 minuter mellan matcherna så det gäller att man inte kör slut på sig!

Jag hade det riktigt trevligt igår kväll i alla fall, före jag stack och var barnvakt också för den delen. De som bor här är så trevliga och det är roligt att vara med dem trots att man inte riktigt har kommit i allt än och att man självklart ska vara blyg men förhoppningsvis släpper det.

Ante och jag har även en mega bra planering till Ante-dagen. Vi ska springa en mil och se vem som ger upp först. Den som förlorar ska bjuda den andre på cola. Sedan ska vi till han så kanske han ska laga mat sedan blir det film med chips och cola! Haha, det ska faktiskt bli kul då jag  inte har träffat honom på as länge! När det blir av har vi dock inte bestämt men det lär vi märka!

Nu ska Karina och jag äntligen få igång umgänget igen då det inte har blivit någonting alls under sommaren efter den lilla lyckosten var utomlands hela sommarn! Men det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag strax springa ner i tvättstugan, uppdatera kanske lite senare innan allt sätts igång ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0