Tårtkalas

Som ni vet var jag hos Pernilla K och åt tårta då hon fyllde år idag. Riktigt trevligt och självklart busade Lukas på som vanligt! Hon blev väldigt glad för presenten som hon fick, ett doftljus och ett fat. Dock fick hon ett antal doftljus men hon älskar sådana så hon klagade inte!

Jag hade det väldigt roligt igår när jag tittade på film med Johan och Johanna. Massa godis och chips ätande tills man fick ont i magen och ingen nattpromenad blev det heller för både Johanna och jag blev väldigt trötta. Så efter filmen blev det sova.

Idag gick vi runt på stan för att Johanna skulle leta efter en jacka och jag skulle köpa en present till Pernilla men Johanna hittade ingen jacka och jag hittade mer än bara en present utan även smink, skolgrejer, lång cardigan och navelpiercing till priset av sammanlagt 700 kr.

Det blir massa plugg ikväll också, några vänner kommer förbi så att vi kan hjälpas åt. Mathilda ska även sova här vilket kommer bli väldigt roligt, fnitterhönan!

Men nu ska jag nog ta och laga mig något litet att äta då enbart har ätit frukost och tårta idag!

Tack för en mycket rolig övernattning förresten!

I can't belive it, I can't believe it's true... But we will get through it, together.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0