Studiedag

Idag har vi studiedag vilket gjorde att man fick chansen att sova ut. Vaknade halv nio och då kunde inte jag sova längre. Man har väl blivit van att kliva upp tidigt eller något. Nu har jag i alla fall sett klart Made Of Honor som jag tyckte var riktigt bra. Jag älskar kärleksfilmer, jag skulle kunna titta på dem 24/7!

Det var jätte roligt att träna med Alnö IBK igår. Jag var nervös från början så det gick väl inte vägen hela tiden men det släppte framförallt under matchspelet då det gick riktigt bra att spela med dem. Ikväll ska jag fixa med pappren med Tomas, om han har med sig dem dvs.

Idag ska jag först träffa Lollo, Elin, Bella, Mathilda och Linn på navet sedan ska vi gå till ett fik och plugga tillsammans. Vi har ju som sagt tonvis med plugg att göra så det är egentligen bara att sätta igång. Bella och jag har gjort upp en liten plan och idag ska vi bli klar med Kultur- och idéhistorian och NK instuderingsfrågorna. Det borde vi klara av då hon även ska sova hos mig så vi har lång tid på oss.

Nu ska jag byta om och slå på en film samtidigt som jag ska äta lite frunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0