Strax påväg!

Om en halvtimme ska jag bege mig mot Hemköp för att köpa fikabröd tills ikväll eftersom jag  inte har haft någon möjlighet att baka något. Jag var och handlade på Hemköp förut men då glömde jag att handla fikabröd så jag ska göra det snart istället.

Elin följde med mig på stan efter skolan idag och hjälpte mig att bestämma vilken kappa jag skulle köpa och det blev den för 900kr. Det var verkligen hur fin som helst och den var lätt värd pengarna. Den kan jag ha i höst och i vinter så jag slipper köpa en ny vinter jacka också! Jag har även köpt ett par stövletter för 699 kr på DNA. De var också jättefina men man kände verkligen att pengarna försvann snabbt men jag köpte saker jag behövde så de kommer komma till användning!

Jag ska boka klipptid också att jag kan klippa mig någon dag framöver. Det kommer bli en rejäl förändring och jag hoppas att det blir bra. Det känns lite läskigt eftersom de kommer klippa av en bit! Jag ska nog gå in på hemsidan och boka redan nu så att det blir gjort!

Här har ni min nya kappa!
Bild från Lindex Shop Online

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0