Spelad match med vinst!

Jag var med och spelade en träningsmatch med Alnö IBK mot Sundsvalls BK ikväll och vi vann med 5-4! Jag har enbart spelat med dem två gånger men det känns verkligen hur kul och skönt som helst. Det kändes som att jag hade spelat med de längre än vad jag har gjort då jag kände mig så himla välkommen. Alla var verkligen urgulliga och självklart var de jätte duktiga! Det känns verkligen bra och jag ser framemot att spela med dem i framtiden! Inte för att det är så många av dem som läser detta (om det ens är någon) men grattis till vinsten och det kommer bli jätte roligt att spela med er!

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen blir det läggdags. Jag tänkte faktiskt kliva upp lite tidigare och plugga lite enbart för att jag är så duktig, haha! Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maathiiilllldddddddaaaaaaaaaaaaaaa

GUUMMMAN! DU VAR SÅ DUKTIG DU MED!:D

2008-09-18 @ 10:26:06
Postat av: Maathiiilllldddddddaaaaaaaaaaaaaaa

GUUMMMAN! DU VAR SÅ DUKTIG DU MED!:D

2008-09-18 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0