Rostade mackor med leverpastej!

Jag hade det jätte roligt igår! Vi pluggade, pratade, skrattade, tittad på film och avslutade med att springa och köpa rostmackor och leverpastej som vi smaskade i oss! Det var riktigt gott och självklart hade man världens bästa sällskap! Det var väldigt roligt att Mathilda sov över också, blev upp till ett kanske och kliver upp halv sju! Kanske inte den bästa sömnen men det är sådant man får ta!

Just nu sitter jag hemma och ska sätta igång och plugga. Naturkunskap prov imorgon nämligen och det är inget jag ser framemot! Det är träning ikväll också men jag skulle gissa på att jag inte hinner då jag måste plugga! Men jag hoppas att jag hinner annars får jag ta igen det på onsdag!

Specialidrotten har även kommit igång nu, känns kul men ännu mer plugg som tynger på axlarna!

Men nu är det bäst att jag sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, det där inlägget innehöll en punkt och tio utropstecken. Vad du skriker sötflicka ^^ <3

2008-09-29 @ 18:52:22
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0