Proppmätt!

Åh nu har jag proppat  i mig en hel tallrik spagetti och korv. Jag är alldeles proppmätt, jag skulle inte få i mig en korvbit till.

Jag och Bella är i alla fall nästan klar med instuderingsuppgifterna, det är enbart 2 stycken kvar. De ska vi göra imorgon tillsammans med fördjupningsuppgiften och samhällsuppgiften. Jag kommer behöva plugga varje dag enda fram till tisdag! Som tur är får jag förhoppningsvis ett avbrott på lördag för då ska Jenny firas!

Nu har jag skickat in ansökan om antagningsprövning, alltså till mönstring. Jag hoppas verkligen att jag får göra lumpen. Det skulle vara spännade och en livsutmaning!

Ikväll är det träning med Alnö IBK men jag ska dock inte vara med på springningen ute då jag är lite smått förkyld och jag vill inte ta ut mig helt. Men det ska bli spännande och vara med på inneträningen och se hur den är och sådant. Jag har även pratat med Tomas och så länge jag inte ändrar mig (vilket jag antagligen inte kommer göra) så kommer pappret fyllas på imorgon. Men det tar väl lite tid innan det är färdigt men jag hoppas det går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0