Ny dag men nya tag!

Just nu har jag rast mellan mentorstiden som vi nyss har haft och Kultur- och idéhistorian som börjar om tio minuter. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men förhoppningsvis något roligt. Det vi har gjort hitills har i alla fall varit intressant!

Jag måste även göra klart samhällsreportaget idag! Jag kommer vara tvungen att sitta med det hela tiden efter skolan fram till träningen som börjar halv nio! Sedan måste jag gå tidigare från träningen för att inte komma till Pernilla K så sent. Jag ska nämligen sova där och skicka iväg ungarna till skolan och dagis eller om det enbart var Lukas jag skulle skicka iväg,  minns inte riktigt men sådant får jag reda på ikväll!

Jag ser verkligen inte framemot imorgon då jag ska till Hudiksvall! Jag kommer ju behöva ett stort jävla plåster i ansiktet efteråt! ;o Inte vackert kan jag lova! Gruvar mig faktiskt och jag är jätte rädd för att jag kommer få ett ärr för det vill jag verkligen inte ha!

Som Johanna kommenterade ska jag vara med henne på lördag efter att jag har kommit hem från matchen!

Men nu ska jag försöka skriva på reportaget innan jag börjar för att få så lite att göra som möjligt efter skolan!

Bara för att Lollo aldrig har koll på tiderna och för att vi hade så sjukt kul i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0