Ny bloggdesign!

Nu har min snälla storasyster gjort om min bliggdesign och jag tycker den blev riktigt bra. Det blev en väldig skillnad jämfört med hur det såg ut förut så nu kanske det blir lite roligare att läsa! Tack så mycket Shippo!

Hon har alltså varit här ikväll och vi har ätit pizza och massvis med chips och godis så vi är lagomt tjocka nu men det gör ingenting för man måste få vara onyttig ibland. Stefan har också varit här och Mathias har även kommit så vi är fyra stycken i lillrummet mitt! Men det är riktigt trevligt.

Imorgon ska vi knäppa skolfoton så vi kommer få fördriva tid mellan 8.30-11.00 (tror jag det var). Vi har alltså inga lektioner då utan vi ska enbart knäppa kort och det tar inte så lång tid så det lär väl säkert bli plugg därimellan om man har orken. Det blev ju inte så mycket plugg ikväll utan jag försökte enbart ta mig igenom engelskan men det var praktiskt taget omöjligt då den är hur krånglig som helst. Hela historien är helt vrickad. Men jag ska väl försöka komma igenom den imorgon till engelska lektionen så att man kan vara med i diskussionen man ska ha.

Men nu ska jag vara social med de här tokarna. Godnatt!

Här är min snälla syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0