Nu är det helg!

Eller ja, om en halvtimme! Vi har egentligen engelska men jag och alla andra orkar inte jobba så vi lyssnar på musik och bara leker! Vi har nyss lyssnat igenom massa disney låtar och käkat godis men nu övergick vi till Grease! Det kallar jag en rolig engelska lektion!

Det gick bra i hudik i alla fall, jag har enbart ett litet plåster så det är ingen fara. Det blev även Sing Star med syskonen och Pernillas kompis på kvällen, jätte roligt!

Idag ska jag kanske köpa min jacka i alla fall, den billigare! Så då kan jag fylla på telefonen också så att jag kan få gratis sms igen! Sen ska jag köpa mat och fika, äta middag sedan bär det av till Timrå! Måste ringa Sanna också och kolla om hon kunde hämta  upp mig i centrum då jag inte hittar där ute.

Uppdaterar när jag kommer hem ikväll! Trevlig helg allihopa!

Här har ni en bild från studion

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, het bild :D

2008-09-26 @ 14:28:55
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: EN VISS MATHILDA KARLSSON

Jag är ju inte meeeedd! FETDISSEN!

2008-09-26 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0