Min hjärna är full av naturkunskap!

Nu har jag pluggat i flera timmar i sträck och nu tror jag äntligen att jag kan allt, förutom äckel Isaac Newton och hans tid, rum och materia. Fattar inte det och jag kommer nog inte göra det heller men det skiter jag i för jag kan det andra och det räcker för mig. Jag räknade till 20 gubbar i detta kapitel fast vi behöver inte veta alla men en hel massa av dem. Men men, förhoppningsvis klarar jag det eller jag ska klara det för jag ska klå lillpojken och få bättre resultat än han! Lycka till till mig...

Inte den här onsdagen men onsdagen nästa vecka ska jag klippa mig. Jag gruvar mig, tänk om det blir jätte fult och sen går det inte att göra någonting åt det och så måste jag vänta tusen år innan det växer ut igen?! Usch, det vill jag verkligen inte vara med om, det måste bli bra helt enkelt.

Enbart för att vi är snyggast av alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så söt på dendär bilden, mer än vad man kan säga om mig ser ju hel knäpp ut!

2008-09-29 @ 21:59:06
URL: http://eandremoo.blogg.se/
Postat av: Karina

Vad grymt duktig du är :D

Det kommer nog att bli bra ska du se! hur har du tänkt att klippa dig?:)

Ses imorgon :D

kraam<3

2008-09-29 @ 22:28:18
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0