Lagbyte och bus!

Jag tänkte blogga enbart för att retas med Bella för att hon ville göra det. Mohaha! Vi har Kultur- och idéhistoria där vi svarar på instuderingsuppgifter. Vi har kommit till uppgift 6 av 11 och vi har 15 minuter kvar, det kommer vi aldrig att hinna så vi kommer plugga efter skolan också.

Nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag ska byta lag, till Alnö IBK men jag får inte tag i Tomas.. Jag ska försöka ringa igen så jag kan göra det så snabbt som möjligt. Jag orkar inte med att det ska vara så rörigt hela tiden. Jag ska vara med och träna med de ikväll så jag hoppas att det går bra!

Men nu ska jag plugga vidare och busa med sötBella! Hon hälsar förresten! ;)

Jag och Bella i Stockholm (ser ni inte vad söt hon är!<3)
 (Det är Angelica i bakgrunden)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar:)

2008-09-15 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0