Inte på topphumör precis...

Nu har jag svenska egentligen men vissa håller på att förbereda deras redovisning vilket gör att jag inte har någonting att göra. Jag ska lämna in svenska uppgiften idag, om kärlek! Egentligen är jag inte nöjd med den men jag känner inte att jag har någon större lust att ändra på den, jag kan ju inte påstå att jag känner mig precis "kärleksfull"... Hatar kärlek, hatar känslor. Man blir alltid sårad...

Men skitsamma nu ska jag inte tänka mer på det då blir man bara ledsen. Idag ska jag och några av tjejerna till HV foto's studio och fota! Det ska faktiskt bli riktigt roligt och det ska bli spännande och se resultatet senare. Tills det ska jag vara med Bella och efter det måste jag hem och plugga.. som vanligt.jag är bääässsttttt!!!!/mathilda Haha, Mathilda ville lägga in en kommentar så då får hon väl det!

Då har man hela veckan uppbokad, känns roligt att man kommer ha någonting att göra varje dag men det känns ändå som att man inte borde planera så mycket. Så här ser det ut:
Tisdag: Skola, Bella, Foto studio, plugga.
Onsdag: Skola, plugga, träna, sova hos Pernilla
Torsdag: Skicka iväg Pernillas barn, skola, Hudiksvalls sjukhus, Gnarp
Fredag: Skola, plugga, sälja fika i Timrå på Alnö div 3 herrar's match med Sanna och Anna (Alnö IBK)
Lördag: Match i Sollefteå
Söndag: Fira Pernilla K

Bara för att avsluta inlägget med ett glatt leende lägger jag upp en bild på världens snyggaste kille! *dreglar*


Kommentarer
Postat av: Johanna

du glömde skriva in mig på lördag för jag tänker vara med dig då :D

2008-09-23 @ 18:14:17
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0