Hemma igen

Jag tänker bara sammanfatta Stockholm i en mening: Det var sjukt bäst och jag hade sjukt kul!

Igår var jag med tjejerna och vi pratade, skrattade och hade det jätte roligt. Det bästa med att vara med dessa flickor är att man egentligen inte behöver göra något speciellt utan man kan bara vara och man har hur roligt som helst! Älskar dessa flickor och att de är där och ställer upp för en vad det än är, är helt fantastiskt. Tack för att ni finns tjejer!

Jag har blivit asförkyld vilket inte är speciellt roligt men det finns inte mycket man kan göra åt saken. Jag har även as mycket plugg jag måste göra men jag orkar verkligen inte, inte när det är så rörigt m.m.

Men nu ska jag titta klart på idol och äta klart min frukost.

Kommentarer
Postat av: lollo

hum. skulle vare med.. jag tänkte faktiskt komma och så. Men det sket sig för när ja å emil gick på ikea tänkte ag dra hem, så jag kunde va med er så jag inte skulle va ngn toffel dissare, åsså just när jag skulle säga till emil att jag tro jag ska dra hem med mamma så frågade jag vad han skulle göra på kvällen å då svarade han "jag skulle ju ha mys kväll med dej" :S jag hadfe inte lovat honom ngt på lördagen men jag kunde inte säga emot ich jag var fortfarande trött efter sthlm så jag tänkte ta igen det framöver, nästa gång är jag på lovar !

2008-09-14 @ 15:31:09
Postat av: Elin

Tack själv för att du är så underar <3

2008-09-14 @ 18:55:32
URL: http://eandremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0