Heldag med Bellebopp! <3

Jag har varit med Bella hela dagen som ni redan vet men jag har haft det riktigt trevligt och det är inte slut än eftersom hon ska sova här! Vi började med att gå och fika som jag berättade och gick sedan hem till mig och pluggade. Det var alltså inte bara jag och Bella från början utan Mathilda, Lollo och Elin var också med. Sedan gav sig Lollo och Elin iväg och Bella, jag och Mathilda gick och tjocka i oss middag på donken. Vi gick sedan en stund på stan och jag hittade en jätte snygg jacka och ett par skit snygga stövletter! Åh jag blev så kär! Dock blir det 1600 tillsammans men åh jag vill ha! Jag ska flörta med en viss person så att jag kan köpa det!

Sedan gick Bella och jag tillbaka hit och pluggade innan det bar av till Skönsberg för att hämta ett papper från en jätte vresig och sur Tomas. Men det gick bra så nu ska det bara fyllas i av min nya tränare och skicka in det så hoppas jag att det inte ska vara några problem mer!

Men nu ska jag och Bella käka glass för det förtjänar vi efter allt slit med Kultur- och idéhistorian. Vi är alltså klar med den och det känns så skönt! Dock har vi massa annat att göra men skit samma, nu blir det glass!

Här kommer världens snyggast bild på oss pluggisar
Man måste få ta en liten paus från pluggande och leka lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0