Godnatt!

Först ber jag om förlåtelse till lilla söta Mathilda som tyckte att hon blev dissad på bilden men det är nämligen så att Bella hade lagt upp den bilden jag tänkte ha där alla var med så jag ville inte ha lika och dessa två är faktiskt de enda jag har! Så du är inte dissad lilla du, du är vår lilla fnitterhöna! <3

Det var i alla fall riktigt trevligt att sälja fika. Vi tittade knappt något på matchen men det var pelare och massa folk ivägen så vi såg ingenting. Istället pladdrade vi på om allt möjligt! En lyckad fredagskväll faktiskt! Alla tre var väldigt pepp för morgondagen också, matchen! Det ska bli så himla roligt!

Jag glömde boka klipptid.. men det får jag göra en annan dag istället. Jag kanske gör det imorgon, om jag kommer ihåg det! Johanna kommer imorgon också som ni redan visste. Vilken tid har vi inte bestämt men hon kommer när hon kommer helt enkelt. Vi ska ha jätte roligt och bara flumma på! Promenad ska det bli så att vi går bort lite av onyttigheterna vi ska vräka i oss och sen ska vi även titta på en skräckis med Johan! Hon kommer sova över här och dagen därpå blir det stan, fira Pernilla och sedan pluggkväll med tjejerna hemma hos mig! Hua ligen, jag tycker att jag har någonting att göra hela tiden! Jag klagar verkligen inte men jag råkar planera så mycket i förväg, haha. Aja det är min blivande helg!

Men nu ska jag titta klart  de tjugo minuterna på One Tree Hill sedan ska jag sova. Och ja, jag kommer bli One Tree Hill beroende igen nu när det har börjat kommit ut avsnitt! Godnatt gott folk och hål tummarna för Alnö IBK imorgon!


Kommentarer
Postat av: MAthilda

FNITTERHÖNA HIHIHIHI!

2008-09-27 @ 10:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0