Enbart goda nyheter!

Skol-IF fotot blev riktigt bra, alla var as roligare så ni får inte missa det när skolkatalogen kommer ut!

Ikväll har jag varit i Granoholm en snabbis för att vara barnvakt, som ni vet. Det var riktigt roligt för han är så himla söt! Denna gång lekte vi alla fall inte monster och zombies utan denna gång var vi djur och sen läste vi. Nog för att jag inte var där så länge utan det blev enbart 1,5 h så var det mysigt.

Fick ett mejl idag om en prova-på-lumpen helg som kommer vara 18-19 oktober. Där kommer de berätta hur mönstringen går till, hur det är att ta lumpen och massa sådana saker. Det är begränsat med platser så jag sökte direkt så nu är det bara hålla tummarna så att man får åka ner dit, till Stockholm! Hittar jag billiga bussresor följer även mor med vilket kan vara en lättnad då jag inte hittar alls där nere!

Just ja, nu är alla pappren klar om innebandyn så nu är jag en del av Alnö IBK! Så jag kommer få vara med och spela på DM på söndag! Det ska bli jätte roligt men jag gruvar mig för att träffa det gamla laget. Jag pratade med ena ikväll och hon blev lagomt sur. Hoppas de inte är allt för sura  på mig i alla fall för de har inte med dem att göra utan allt att det är så rörigt och att det inte är någon ordning alls!

Men nu ska jag titta på film och antagligen sova sen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MATHIIILLDDAA

WONDERBART ÄLSKLING!:D

2008-09-20 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0