Ena fotot klart

Nu är ett skolfoto klart, klassfotot. Det blev riktigt bra kort och ni kommer få en överraskning när ni ser det i skolkatalogen sen. Vi har nämligen gjort en sak men vi tänker inte berätta vad för det ska vara en överraskning! Nu väntar jag på att klockan ska bli 10.40 då vi ska knäppa skol-IF kort sedan blir det lunch, matte, engelska och sist men roligast Natur och Friluftsliv. Det blir en lång dag då jag slutar 16.30 och sedan ska jag ta 19.15 bussen till Granloholm och vara barnvakt. Jag ska vara det till.. ja någon gång ikväll i alla fall. Det kommer inte bli en sen kväll i alla fall då jag ska upp och tvätta klockan 7 imorgon! Men jag måste göra det någon gång och då blev det  den tiden. Då sover jag inte bort hela dagen heller och kan passa på att plugga lite. Man borde göra det nu också men jag orkar inte, jag har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0