En dag kvar!

Imorgon sticker vi till stockholm fast jag har inte riktigt fattat att vi ska det ännu, konstigt nog. Jag ser i alla fall framemot att vi ska åka dit, det kommer bli jätte roligt! Så ikväll ska jag packa, eller idag rättare sagt då jag har träning ikväll. Förhoppningsvis är det bättre uppslutning idag än vad det var i torsdags.

Igår var jag hos Elin. Vi åt fruktsallad och godis för fulla muggar hela kvällen men det blev ganska så mycket fruktsallad kvar, vi köpte lite för mycket frukt. Haha. Men den ska vi ta med på bussfärden till Stockholm istället. Det blev även massa snack och skratt som alltid när man är med henne. Tack för en mycket rolig kväll!

Jag har tyvärr inte fått bilderna sen igår så det fick bli en annan bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0