Äntligen fredag!

Jag har en lång dag framför mig, min skoldag är nämligen från 8.15-16.30. Direkt efter skolan ska jag sedan upp till Granloholm och vara barnvakt till 19.00 ikväll. Inte för att det är jobbigt att vara barnvakt på något vis men hela dagen är fullpackad. Antagligen blir jag kvar i Granloholm lite längre än 19.00 också, det är faktiskt roligt att umgås med dem.

Det var träning igår vilket blev rena ramet fiaskot. När jag kom dit fick jag veta att Tomas inte kommer och att vi är fem stycken. Jag blir  så less! Vi var dubbelt så många personer på mötet och träningen i tisdags än vad vi var igår. Det är katastrofalt!

Men nu ska jag börja med min svenska uppgift om antiken och kärlek, det kommer nog bli ganska roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0