4/9 -08

Nu kände jag att det var dags för ett inlägg, det var trots allt ett tag sen. Jag har enbart en lektion kvar sedan slutar jag för dagen. Tydligen ska vi enbart få en uppgift sedan får vi gå när vi vill. Dock ska kanske Stefan komma lite senare så att jag kanske sitter kvar på skolan tills han kommer eftersom jag inte har något internet hemma. Jag trivs i alla fall där fast jag har inte fått någon bra kontakt med de andra som bor där fast det beror på att jag knappt har varit där något själv. Men det ska det förhoppningvis bli ändring på, de verkar ju helt klart hur trevliga som helst!

Imorgon ska jag vara barnvakt direkt efter skolan till klockan 19.00. Det ska bli ganska roligt då han har lite knasiga saker för sig sötpojken! Jag ska även laga middag, blodpudding så vi får väl se om han är mycket till hjälp eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0