VIP-night med Johanna

Idag har det varit en jätte bra dag, kännt mig glad precis hela dagen! Den började med en oseriös luciaträning, historia som det faktiskt gick bra på och jag fattade allt, sedan blev det lunch med en sväng på stan, engelska och sist samhälle. Inte direkt betungande lektioner med tanke på det vi håller på med. Efter skolan gick jag, Lollo  och Linn och solade och sedan blev det en även en sväng på stan men det var enbart Linn som shoppade.

Någon timme senare kom Johanna och vi gick och åt nästan direkt. Den snällisen bjöd på pizza som vi inte tackar nej till, jätte gott ju! Var lite komiskt egentligen för på skolan idag så sa jag till Lollo att jag var sugen på det och sen kommer Johanna med det förslaget när hon kommer hit. Aja, sedan gick vi på stan lite, jag hittade ett par skor som jag funderar på att köpa då jag inte kan gå i klackar hela vintern och både hon och jag köpte någon småsak. Sedan blev det VIP-night på Vero Moda med Emilia De Poret som var jätte duktig och sedan blev det självklart shopping med 20 % rabatt. För hennes del blev det en jätte fin klänning och ett par örhängen som matchade och vad jag köpte är en hemlis. Efter att vi var där gick vi till hemköp och sedan  hem till mig där vi tänkte titta på en film som vi fick på Vero Moda men eftersom jag inte har någon dosa till min DVD fick vi titta på dansk text, haha. Men Johanna var ju riktigt duktig på det hon. Vi hann inte se så länge innan hon skulle fara hem men jag hade det jätte trevligt med henne som vanligt! Jag träffar ju henne både imorgon och på söndag vilket vi tycker väldigt mycket om!

Men nu ska jag krypa till kojs och se på en film innan jag somnar. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är för att jag är dum som en dansk ;D

Jag hade riktigt roligt jag med och tänkte du på en sak? Jag blev inte gnällig igår som jag alltid blir när vi är på stan :D <3333333333

2008-11-28 @ 10:13:08
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0