Väntar på Karina

Sitter och väntar på Karina nu, vi ska gå och fika så fort hon är klar men just nu pratar hon med Gunlög och det kan ta sin tid. Gunlög är väldigt duktig på att prata länge. Jag övar på franskan lite när jag ändå inte har bättre för mig och det var inte så svårt så det går nog fint fint på läxförhöret imorgon.

Det blev som jag trodde med NK provet, att jag inte fick mitt MVG för att han inte kunde formulera frågan riktigt, hade han gjort det hade jag fått det så jag blev lagomt less när jag fick provet...

Idag var jag även hos tandläkaren och det gick bra. Jag har fortfarande påbörjade hål mellan tänderna så nu måste jag verkligen börja använda tandtråd.. tycker inte om att använda det men det finns inte mycket att göra åt saken. Bättre än att få större hål och behöva laga.

Men nu ska jag fortsätta plugga, uppdaterar antagligen ikväll om jag inte fastnar i något annat.

Kommentarer
Postat av: isabelle

vägde den frågan så mycket? :o

2008-11-11 @ 16:13:42
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag låg på gränsen..

2008-11-11 @ 20:29:44
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0