Tjejkväll

Ikväll har jag varit på tjejkväll hos Linn. Vi åt godmiddag med både huvudrätt och efterrätt. Det var jätte gott och man blev verkligen proppmätt. Sedan blev det Idol tittande och Sing Star tillsammans. Hatar att Johan inte åkte ut för han kan verkligen inte sjunga men så länge Kevin och Alice är kvar så är jag nöjd. Det var riktigt kul att sjunga sing star också trots att man inte kan sjunga för fem öre, haha. Man har alltid jätte roligt med er tjejer, tack för en jätte bra kväll.

Funderar på att gå upp och träna imorgon, gå på ett Spinning 2 pass men jag vet inte riktigt om jag orkar kliva upp med tanke på att jag klev upp tjugo över fem imorse... Vi får se hur det blir. Jag ska i alla fall plugga med Bella imorgon, hälsa på Pernilla K och de andra ett par timmar och sedan blir den en lugn kväll hos Mathilda. Det blir säkert en lyckad lördag men vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men det tar jag imorgon.

Nu ska jag kika runt på internet lite och sedan blir det sängdags. Bilder kommer sen förresten, från kvällen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

men sluuuuuta, Johan kan visst sjunga! :D

2008-11-22 @ 21:44:12
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0