Taskiga torsdagen

Så känns den här dagen för mig, Bellas ordval men det stämde in så bra. För det första har jag knappt fått någon sömn i natt då jag har vaknat stup i kvarten sen har man världens mensvärk och grädden på moset är att man ska åka till Gnarp ihelgen. Visst det ska bli jätte roligt att träffa alla och det ska bli skönt att träffa mamma på hemplan men det kommer bli hur jobbigt som helst. Ska jag vara helt ärlig känns det som att jag skulle kunna grina när som helst bara för att allt känns så jävligt... Ju närmare fredagen man kommer desta jobbigare blir det, desto mer gruvar jag mig och desto större blir klumpen i magen...

Kommentarer
Postat av: Mathillllldddaaaa

Inte ska du vara lessen vännen! =/

2008-11-13 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0