Snart är det jul, här i vårt hus...

Jag älskar verkligen julen, det är en så himla härlig högtid. Allt från julmusiken till julklappshandlingen. Jag vill ut och köpa julklappar nu, men det kan jag inte än. Det får vänta lite. Jag hoppas vi håller i alla jultraditioner som vi brukar ha, de gör liksom julen där hemma. Jag längtar tills all julbak, framförallt lussebullar som är så sjukt gott! Det är verkligen något jag kan äta ihjäl mig på!

Nu ska jag strax ha specielidrott så jag missar franskan vilket är rätt skönt egentligen men man missar så mycket. Så jag kommer få plugga franska efter skolan tills träningen börjar. Jag är pepp för den, det ska bli skönt att träna.

Men nu kom Fredrik, See Ya!

Kommentarer
Postat av: Matilda

julen är verkligen toppen :D

2008-11-26 @ 08:56:40
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0