Slut på lov...

Usch vad hemskt, massa plugg dag in och dag ut igen. Det var knappast en lätt start heller, börjar kvart över åtta och slutar tio över fyra. Mörkt när man går till skolan och när man går från skolan, det är hemskt.

Det var trevligt att träffa Andreas på stan i alla fall men det blev ingen fika utan han bjöd på Subway, funkar alltid liksom. Ingen träning blev det heller då jag var tok för trött och sedan var jag tvungen att plugga. Fast mycket plugg blev det inte utan det var mycket roligare att sitta vid msn och snacka med folk. Egentligen spelar det ingen roll då jag inte kommer göra provet imorgon för att jag ska följa med syster min till olika gymnasieskolor. Hon kommer till och med redan ikväll och då har vi bestämt att vi ska äta något gott och titta på film. Ja det blir efter min träning då såklart.

Men nu ska jag ta och göra lite käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0