Pluggo dag idag

Denna dag kommer bestå av plugg, plugg och ännu mer plugg. Som praktiskt taget alla andra dagar dvs. Först skola från 09.55-14.50, sedan ska jag planera idrottslektionen men Fredrik sedan blir det raka vägen till Bella där vi ska plugga matte. Antagligen lär det bli annat än matte också men eftersom vi har prov imorgon känns det ganska viktigt att vi får något gjort.

Det gick knappast bra på träningen igår, fick aldrig med bollen, passningarna blev helt fel o.s.v. Jag visste att det skulle gå dåligt eftersom jag var så pass trött men trodde inte det skulle gå så dåligt. Gick t.o.m. ifrån för att försöka rycka upp mig. Mot slutet gick det i alla fall lite bättre, som tur var.

Nu ska jag ha engelska, see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0