Onsdag

Jag kom hem för träningen för inte så länge sen, har nyss ätit en liten tallrik med yoghurt och fruktmüsli. Jag tycker att jag äter jämt men det är så gott och nyttigt dessutom. Det gick bra på träningen i alla fall fast skotten hade kunnat suttit bättre.. som vanligt. Vet inte vad det beror på men jag kan skjuta egentligen men de vill inte sitta helt enkelt.

Bella följde med mig hem efter skolan idag eftersom vi ändå skulle ha träning på Höglunda. Vi käkade nudlar och pluggade på samhällen och jag är faktiskt snart klar med den. Jag ska skriva dit lite till och läsa igenom den men det ska jag göra imorgon innan skolan, som jag alltid gör. Kliver upp tidigt och pluggar... Det var i alla fall jätte trevligt att vara med Bella, like always.

Funderar på att åka till Gnarp på fredag istället för på lördag men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Det lutar i alla fall åt det hållet då mamma kommer hem på torsdag och jag skulle jätte gärna vilja träffa henne, inte bara under flytten. Sedan är man inte så ofta i Gnarp heller, roligt att träffa syskonen och umgås lite med dem för omväxlingens skull.

Men nu ska jag gå och lägga  mig så att jag orkar upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Matilda

kom ihåg att höra av dig ifall du får skjuts hem av syrran eller om roger/pappa ska hämta dig till matchen :)

2008-11-13 @ 09:47:58
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0