Min helg

Ja det har varit dåligt med bloggande i helgen men jag har verkligen haft fullt upp hela tiden så jag har inte haft någon möjlighet att skriva. Ska berätta om min helg nu istället, lite kortfattat.

På fredagen
var jag först i skolan (ingen engelska som tur var) sedan gick jag och några till av tjejerna och köpte present till Bella och Lollo som jag personligen tyckte var asbra. Haha, vi kan det där mer presenter vi! Sedan åkte jag ut till Njurunda där jag tittade när Sven spelade, de förlorade två av tre matcher så det var roligare att titta från början då det var då de vann. Efteråt åkte vi till honom där jag fick träffa Aslan som var hur söt som helst! Jag spelade biljard för första gången i mitt liv, vilket var en utmaning men fick ner alla bollar förutom två! Sedan blev det promenad med Aslan, middag med hans familj. Det var jätte läskigt men det var jätte trevliga. Sedan blev det mys, Idol och självklart somnar jag och gör det ett tag. Jag sov kvar där över natten och fick sedan skjuts hem dagen efter.

När jag kom hem duschade jag sedan kom Emilia till mig. Vi gick en sväng på stan och lyssnade på musik innan det blev dags att hjälpa Bella och Lollo att göra iordning till festen som skulle has samma kväll, fest för att fira dem sötisarna. Vi bakade tårtor, fixade med musik, beställde BiteLine, sedan började folk trippa in eftersom. Hela kvällen blev riktigt kul med folk, musik, skratt, pratt och dricka. Tack för en mycket bra kväll allihopa!

Jag sov hos Elin den natten och när vi vaknade tittade på Idol, gick upp och åt frukost, slöade, bdb, sedan blev det fet middag = pizza. Hur gott som helst men kanske inte det nyttigaste men vi lever livet och så ska det vara. Sedan bar det av till Höglunda där vi spelade match mot mitt gamla lag. Tyvärr förlorade vi med 4-2 men det var riktigt roligt att spela ändå och jag tyckte vi gjorde det bra. Visst finns det en del att fixa till och skotten behöver vi verkligen öva på men i storhet så spelade vi bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0