Lyckad kväll med Johanna

Jag trodde verkligen att jag skulle få sitta hemma själv och  inte göra någonting igårkväll men det blev rena rama motsatsen tack vare min älskade syster Johanna. Jag följde med henne och Matte ut till Bredsand där vi förfestade och umgicks. Mot elva tiden drog vi in till stan och gick in på BK, JAG kom in på BK! Jag har aldrig försökt komma in förut, jag trodde verkligen inte det skulle gå men det gjorde det och jag personligen tycker inte att krogen är så överskattat som jag har hört de flesta påpeka. Jag träffadade massa vänner och bekanta, dansade och hade det jätte roligt. Johanna fick äran att ta min krogoskuld, tack vare henne jag kom in. Senare in mot natten så gick vi till donken och åt sedan blev det hemgång. Vid fyra låg jag i sängen och stängde av telefonen för att ingen skulle väcka mig idag men tjohej du, här vaknar vi fem timmar senare och kan inte sova mer... Det var den supersömnen...

Idag ska jag plugga, plugga och plugga ännu mer. Ska även ta en paus vid ett och ta en fika med Andreas. Fast jag kommer inte orka plugga hela dagen så det är bara hojta till om ni vill hitta på något på kvällen eller något! Just ja, ska försöka sticka och träna halv fem också men vi får se om jag orkar.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och titta klart på filmen jag tittar på.

Jag vet att  ni har sett den här bilden redan men detta är tyvärr den enda bilden jag har på min syster så.
Älskar min syster, så himla frän och slåss kan hon också, haha!
Tack för en jätte rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, du är go du :) Älskar dig också!

Men nu vet du vad du ska göra om någon säger att du är oviktig och har världens sämsta anledning varför ;) Fast det låter så fjantigt nu men det lät jätteelakt när han sa det i lördags..

<3

2008-11-03 @ 09:22:29
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0