Il est très beau.

Sitter och pluggar franska, så himla trist. Skulle föredra att få sova istället men icke, har franska läxa till idag så måste göra den. Känns inte direkt frestande att ha franska från 15.10-16.10 och sedan gå hem att äta och bege sig till träningen nästan på en gång. Jag har inte ens någon lektion fram till franskan för lärarna är någon annanstans. Vi har fått en uppgift som vi ska göra som jag faktiskt tycker ska bli rolig att göra men jag är så himla trött så att jag kommer knappast få någonting gjort även om jag skulle försöka skriva på den.

Jag läste Johannas blogg tidigare idag, om att hon och Matte hade haft en film-dag och det lät så himla skönt. Det är verkligen något jag skulle behöva nu, en hel kväll utan plugg, bara ligga och titta på film och slappa men en godisskål eller något liknande i knät... Någon som vill göra det med mig någon dag framöver?

Jag har inte ens sätt Mirrors än för ingen vill se den med mig! De är ett flertal som har sagt att de skulle se den med mig men sen har de tittat på den med någon annan, dissare. Jag vill i alla fall se den och känner mig lite efter som jag inte har gjort men jag vill inte se den själv. Blö på folket som redan har sett den och inte vill se den med mig..


Sen måste jag lägga till att jag älskar min syster/vän för att hon finns. <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vill gärna se på film och mysa med dig! snart hoppas jag ?

2008-11-17 @ 18:10:29
Postat av: Jenny

du vet vem som alltid ställer upp :) hihi, en myskväll med dig vore prefekt

2008-11-17 @ 20:31:04
URL: http://jjmasn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas det var mig du menade för jag tog åt mig :)

Jag älskar dig också<3

Det är inte alla som har en bästa vän som är en syster :)

2008-11-18 @ 12:43:20
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

du ska ju se mirrors med mig :D och jag vill gärna ha en sån där "göra inget" dag med en godisskål i famnen, det kan vi ha tillsammans tycker jag :) <3

2008-11-18 @ 16:25:31
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0