I don't understand myself...

Du beter dig som en skit men jag fortsätter ändå prata med dig... Du bevisade i helgen att jag inte kunde lita på vart du står och det gör ont... konstigt nog. Du förklarade vad som skedde och att du var ledsen över det men jag vet inte riktigt hur jag tar det... de ursäkter du hade räcker liksom inte. Jag fattar inte ens att jag bryr mig, kanske för att du alltid har varit där och stöttat mig eller så är det jag som är totalt dum i huvudet...

Jag vet inte vart jag ska ta vägen... Jag gräver ner mig i skolarbeten, träningar och är upptagen praktiskt taget 24/7 för att jag ska slippa tänka, men så fort man får en ensam stund kommer allting på en gång...


Skulle vara så himla skönt att bara hoppa över det närmaste året och hoppas på att allt har ordnat upp sig...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är klart du har det där i huvudet. Och det är klart du bryr dig. Men han hade en chans i helgen att bevisa för dig att han ändrat på sig, att han är villig att förändras för din skulle men det gjorde han inte. Du gjorde alldeles rätt. Han får skylla sig själv och jag hoppas han och hans beteende försvinner ur ditt huvud snart för din skull <3

2008-11-17 @ 10:23:56
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Älskling, det är han som är dum i huvudet som behandlar dig som han gör. Han är verkligen inte värd dig och det hoppas jag att du förstår snart. Det är helt förstårligt att du har mycket att tänkta på. Jag vill bara att du ska veta att jag finns här för dig. Jag älskar dig!

2008-11-17 @ 18:09:23
Postat av: Karina

Vem är det som behandlar dig illa? :( Vännen, du är inte alls dum i huvudet och du är nog den sista personen som förtjänar behandlas illa! Du är hur bra som helst, jag finns här om du vill prata <3

2008-11-18 @ 22:27:29
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0