Helt otroligt bra dag

Igår var det verkligen en hur bra dag som helst, från början till slut. Slapp skolan då jag följde med Pernilla vilket var riktigt trevligt. Umgås med henne och besöka de andra skolorna men blev lite depressed när vi kom till Skvadern då det är min dörm skola, guuud vad jag skulle vilja gå där! Har alltid gjort och kommer alltid att göra men det fanns inte mycket att göra åt saken när det var så höga intagningspoäng det året... MVG i praktiskt taget alla ämnen, nej nej så bra betyg hade man inte..

Hade i alla fall jätte trevligt och efter den trippen med henne åkte jag ut med Johanna till Birsta där vi gick runt och shoppade, pratade, skrattade i mängder och hade det jätte roligt. Blev en del saker men inte det jag var ute och letade efter egentligen men men. Johanna hittade riktiga fynd också så det var roligt. Efter det åkte vi hem till mig, färgade håret och åt sedan müsli till Vänner.

Efter att hon åkte hem så bar det av direkt till bion, till Sven. Vi tittade på Patrik 1,5 och jag tycker att den var jätte bra. Måste springa över till andra sidan nu för jag ska ha franska men jag hade det hur trevligt som helst men tyckte bäst om slutet, säger bara en sak underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0