Goodmorning people

Det var verkligen en goodmorning idag, vaknade glad och jag är fortfarande fastän vi har religion med Klas. Han som inte ens är en religionslärare. Sedan har man ju min fru alldeles bredvid mig och då är allt perfekt.

Jag vill klippa mig.. mitt hår har blivit jätte långt men jag vet inte hur jag vill klippa mig heller. Eller jag har mina idéer och jag vill jätte gärna klippa mig innan jul. Inte för att jag vet hur det kommer bli i jul, att det kanske blir skit men hoppet finns fortfarande kvar att det ska bli en bra jul.

Det blev inte mycket till träning igår utan kort knäppningen tog stor del av träningen. Vi hann enbart träna i 40 min vilket var rätt trist men det ska bli spännande att se hur korterna blev.

Idag ska vi ha redovisning av vår dramatisering, det ska jätte roligt och jag hoppas det går bra. En tjock pengakåt daaaaaaaaaady, det är Malin och jag det!

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaliinffw!

pengaaaaaaaaaar :D (dreggel)

2008-11-18 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0