Godnatt

Åh jag försöker verkligen plugga men det går inte, är alldeles för trött för det... Jag klarar inte av att plugga på kvällarna. Så jag tänker strunta i att plugga ikväll och kliva upp tidigare imorgon istället, börjar ändå fem i tio så då gör det ingenting.

Det var jätte trevligt att träffa Karina i alla fall, blev skogsbärspaj för fulla muggar som planerat och det var hur gott som helst! Satt på Barista och umgicks i dryga tre timmar, hur kul som helst! Det blev även en del planeringar men det är några år dit. Om den närmaste blir av kommer det bli obeskrivligt roligt!

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Tänker titta på film och somna tidigt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dig! Och du är bäst! <3

2008-11-12 @ 14:02:36
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Karina

Jaaa!!! Hihihi, var det inte typ fyra timmar?:P 3,5 räknade jag ut nu xD haha :D Jaa, en massa planeringar, måste skriva ner alla :D hahah :D Du är bärst, <3

2008-11-12 @ 18:33:29
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0