För tidigt!

Godmorgon allihopa, uppe med tuppen? Jajjemen, fast det är lite för tidigt för min smak. Det är ju söndag! Men tvätta måste man göra så det var bara att pallra sig upp vid sju och börja.

I fredags hade jag utvecklingssamtal, det gick hur bra som helst och jag är riktigt nöjd med det jag fick höra. Efteråt gick pappa, Johanna och jag och fikade, lämnade tillbaka böcker, gick en sväng till mig sedan gick vi bort till Sveavägen för att titta vart Johanna och Mathias ska flytta. Jag är så glad för deras skull! Sedan joinade Mathias oss och vi gick och åt på donken innan pappa for hem. På kvällen var jag med Johan, vi tittade på Idol och massa bilder på allt möjligt. Jag är så glad att Johan åkte ut! Fast jag var lite rädd att Alice skulle åka ut där ett tag, hon måste göra bättre ifrån sig nu för att hon ska klara sig. Det var i alla fall jätte roligt att vara med Johan.

Igår var det först match mot Klockarberget som gjorde mig så sur så jag vet inte vad. Det stod 2-2 fram till att det var tre minuter kvar av matchen och de får in bolljävlen i mål! Ååååh, jag blev så less! Efter matchen så väntade jag först med Bella på att hennes pappa skulle komma sedan gick jag hem och duschade innan jag begav mig till Elin. Där var även hennes man och vi började med att laga våfflor, jag säger bara det: Jag ska inte laga mat! Haha! Aja, lite senare kom även Mathilda, Linn och Helena. Vi fikade glögg, lussebullar, pepparkakor och skumtomtar. Jätte gott kan jag lova! Vi satt mest och prata hela kvällen vilket var jätte trevligt.

Det var min fredag och lördag, nu ska jag titta på film medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0