Flytten klar

Nu är jag hemma i Sundsvall igen, tidigare än det var tänkt vilket är skönt på sitt vis. Som sagt så hjälpte jag till att flytta idag och det kändes verkligen jätte konstigt när sakerna delas upp... Det var första gången jag såg lägenheten de flyttade in i och den var faktiskt mysig och då har jag bara sett den när det står kartonger och massa annat fulla rummen. Det var i alla fall trevligt att träffa alla, mormor och morfar var ju också där så.

SKRIVER MER SEN

-----

Så nu kan jag fortsätta med inlägget, jag hann nämligen inte fortsätta då min fru, Elin kom. Alltid lika roligt när man är med henne fastän vi egentligen inte gjorde något speciellt alls. Först satt vi och snackade om allt möjligt, det är ju ganska mycket som händer just nu. Efter ett par timmar bestämde vi oss för att ta en promenad genom stan för att titta om det var något roligt folk ute men det var det inte så istället började vi planera genom att titta in i skyltfönster. Sedan blev det en promenad till OK där vi stod och velade ett bra tag innan de skulle stänga och det slutade med att vi inte köpte något alls. Sedan blev det hemfärd för både henne och mig och nu sitter jag här. Jag ska alldeles strax gå och göra mig iordning för sängen men tänkte skriva klart inlägget först.



Imorgon är det match mot Ankarsvik, 11.30 i Skönsberg. Det lär antagligen bli en svår match men vi ska ge gärnet och vi hoppas på en vinst. Sedan ska jag och Bella plugga kultur- och idéhistoria för vi ska ha en muntlig redovisning på måndag. Jag måste även läsa lite historia eftersom jag har omprov, MITT ABSOLUT FÖRSTA OMPROV, på tisdag bara för att formuleringen på vilka rubriker man skulle använda var jätte dålig... Aja, jag ska inte börja klaga på det där nu. Jag borde nämligen lägga mig nu, så att man har mycket krafter för imorgon! Så godnatt gott folk!

Ni får samma bild som på bdb bara för att vi är så sjukt snygga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Me like you <3

2008-11-16 @ 17:07:25
URL: http://http//eandremoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0