Dagens bästa

Dagens bästa var idag när vi var påväg till Åhléns på lunchen, Malin, John, Isabelle och jag skulle gå igenom snurrdörrarna vid entrén till  Åhlens och så går John IN i dörren, hahaha. Det såg så himla roligt ut!

Gjorde även NK provet idag.. svarade på alla frågor förutom en som han hade formulerat på ett vis att det blev en fråga om något vi inte hade haft något om, jag sa det till honom sen men då berättade han att vi hade gått igenom den men då sa han en helt annan som än vad frågan frågade efter. Så tack vare att han inte kan formulera frågorna kommer jag få sämre betyg! Jätte roligt.. not.. Kliver upp klockan sex på morgonen för att plugga så man är lagomt trött när man enbart får sova 5-6 timmar och sen blir det så här... Det är larvigt jag vet, men det brast för mig... Skitsamma.

Ikväll är det träning och jag är lagomt pepp bortsett från att jag är jätte trött. Jag hoppas vi tar i lite mer nu för jag känner att jag har tappat en del av min kondition då vi knappt kör någon sådan vilket vi gjorde rätt så mycket med mitt gamla lag. Känner att jag vill ha fys, verkligen springa slut på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0