Äntligen en vinst!

Åh det var så skönt att se Timrå vinna ikväll! Det var verkligen på tiden, man får bara hoppas att det här var en ny start så det fortsätter att vinna nu. Jag tittade på matchen med Bella, Milla och Matilda i alla fall och jag hade det jätte trevligt. Matilda hade bakat lussebullar så vi satt och smaskade på dem och pepparkakor. Hon lyckades jätte bra med lussebullarna, de var verkligen jätte goda! Årets första lussebullar som Bella sa.

Det gick inte så bra att träna idag i alla fall, var alldeles trött i huvudet så det var jätte svårt att hänga med... Men man fick lite träningen i alla fall och det är alltid bra. Jag har aldrig tid att träna på Ego nuförtiden, det är så mycket med skolan hela tiden vilket är jätte tråkigt... Ska försöka träna där så mycket som möjligt till veckan, man betalar ju ändå för att träna där varje månad.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen blir det sängen. Fick världens magont nu också.. hatar ordagrant min mage..

Kommentarer
Postat av: Helenis

sv. jaa älskaaaaaa! :D

2008-11-13 @ 23:50:23
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0