2-2

Idag spelade vi oavgjort vilket  var skönt med tanke på att vi har förlorat så mycket. Jag är lite sur över att vi inte vann för vi hade verkligen chansen. Men men, det var bra spelat av allihopa och vi ska vara nöjd över vår insats.

Nu sitter jag och pluggar med Bella, vi är snart klar med powerpointen som tur är. Emilia har också varit här tidigare och pluggat med oss men hon var tvungen att åka hem. Hon följde även med mig till biblioteket innan Bella kom för att leta efter mer information. På vägen dit stötte vi även på en gubbe som skakade hand med mig och sa något om att han var glad.. eller något. Haha, han var rolig i alla fall, Emilia vet vad jag menar. Jag tycker även om vår idé på dejting för henne, asbra!

Jag ska även tillägga att Johan är en snöboll.

Kommentarer
Postat av: Din fru

har alltid roligt med dig med :D

2008-11-16 @ 21:12:37
URL: http://eandremoo.blogg.se/
Postat av: Emilia vähäsalo

haha vi hade så roligt :') Jag älskar dig

2008-11-17 @ 18:07:33
URL: http://typemilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0