Hård träning!

Usch var slutkörd man är efter träningen! Jag kom ungefär 25 minuter sent så missade en del av träningen men den skulle vara 2 timmar lång så jag hann vara med på 1 h och 35 min! Körde väldigt mycket fys och sedan matcher och det var jobbigt men ändå skönt. Man kommer sova gott i natt i alla fall!

Efter träningen gick jag och jobbade och nu håller jag på att värma lite mat. Tanken är att jag ska hälsa på Bella efter att jag har ätit och duschat, hoppas jag hinner det! Med tanke på att klockan snart är halv åtta och jag inte har ätit än! Får se hur det blir, vill ju se hur de bor nu!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

vart jobbar du? :)

2010-01-13 @ 22:30:14
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0