What happened?

Jag kunde inte vara med och spela matchen mot Ankarsvik då min hals verkligen inte mådde bra. Jag kraxade på hela dagen igår och peppade och hejade på laget mitt, under matchen. Det blev tyvärr en förlust med 2-5 men men, vi får ta och vinna nästa match mot Sundsvall. Det är den sista matchen vi har vilket känns väldigt tråkigt... Efter matchen var det tänkt att jag skulle jobba men jag ska göra det ikväll istället. Jag åkte istället direkt mot Milla och följde med dem och handlade och donade innan kvällen. Det måste ha sett rätt roligt ut faktiskt, Lollo sprang mellan mig och Milla och sydde på Millas kläder samtidgt som hon lockade mitt hår. Samtidigt höll även jag på att skära grönsaker medan Milla gjorde iordning tårtan, haha. Ett bra resultat blev det i alla fall! Vi åt god mat, jätte god tårta, lekte massa roliga lekar som Milla hade kommit på och det bar sedan in mot stan. Vi gick till Allstars men det var tyvärr väldigt lite folk där vilket på sitt vis var rätt skönt men det blev en rätt tidig kväll istället. Inte klagar jag över det heller då man fick mysa ner sig med älsklingen!

Resterande delar av dagen ska jag städa klart rummer som vi har börjat med. Vi har även tvättat för fullt idag så rätt duktig har man varit. När vi har städat och ätit ska jag åka ner till stan och jobba och sedan ska jag köpa med mig ostkrokar och sitta och nöta Grey's Anatomy medan Martin har sin spelkväll. Lite franska kanske också måste göras... Det tycker vi inte om... något vi inte heller tycker om att halsen är lika förjävlig nu som förut..! Aja, nu ska jag fortsätta städa! Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja men Linn blev tydligen sur, angående skjutsen. Mathilda trodde att Linn skulle få skjuts med robin eller nåt in till stan :p

2010-02-21 @ 20:11:16
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0