Dagarna rinner förbi

Sitter nu och tittar på Vampire Diary's. Jag har aldrig sett det förut men det verkar faktiskt riktigt bra! Jag funderar starkt på att börja titta från första avsnittet när jag ändå inte har några fler One Tree Hill avsnitt att se.

De senaste dagarna har det egentligen inte hänt så mycket. Jag har varit på skolan på dagarna och tränat på kvällarna. Man inte hinner inte med så mycket mer då man går i skolan till halv fem och har innebandyträning tre gånger i veckan. Idag har det dock varit en riktigt skön dag. Både jag och Martin var ledig så vi har haft en mysig dag tillsammans. Medan han sov gick jag ut en sväng med deras hund Vera och pratade med pappa. När jag kom tillbaka väckte jag honom, vi myste på, åt frukost, titta lite på tv och sådant. Vi backade sedan chokladbollar som alla smaskar i sig allt eftersom! Riktigt mysig dag var det och avslutades som vanligt med träning.

Vad som händer i helgen är inte hundra procent bestämt än, många kanske... Imorgon ska jag kanske till Birsta med Pernilla och på lördag ska vi kanske fira henne i Gnarp. Hur det blir vet man aldrig. På söndag är hela dagen fullbokad då det är alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0