Utgång

Igår blev det utgång för min del trots att jag verkligen inte haft suget till det. Lollo  övertalade mig och det är jag riktigt glad för! Det var en riktigt rolig kväll. Efter att jag hade jobbat och varit hos Pernilla K så bytte jag om hos Martin och tog sedan bussen till Lollo. När jag kom dit for vi till Ica Maxi för att inhandla groggvirke och gotta. Milla och Bella (Wiklund) kom dit strax efter att vi kom tillbaka och då gjorde vi oss i ordning, drack, snackade skit, som vanligt, haha! Vid halv tolv-tolv fick vi skjuts in till stan och gick sedan i på Stat's! Träffade en del riktigt roligt folk där, dansade för fullt och hade jätte roligt! Synd bara att det skulle stänga så tidigt... Aja, det var roligt där i alla fall och vi hade roligt när vi skulle försöka få tag i en taxi också! Helt klart en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

svar: TACK! :D ja, blev riktigt nöjd faktiskt :D

2010-02-04 @ 14:45:36
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0