MVG

Sitter i Gnarp just nu. Skickade in specialidrotten som jag har glömt att göra innan, sisådär en dag sent. Passade på att titta lite på intranätet och tittade efter i fall de hade satt ut betyg på de avslutade kurserna. De har satt ut på rättskunskapen och jag fick MVG! Glad tjej! Just nu ligger mitt meritvärde på 17.88, med de utökade kurserna, 17.65! Jag läser 300 poäng utöver, alltså sammanlagt 2800 poäng istället för 2500. 13 MVG, 7 VG och ett G, det är mina betyg än så länge! Väldigt missnöjd över G men det har sin historia för sig... Nöjd är man i alla fall när man fick MVG!

Kommentarer
Postat av: Iréne

Hej från ett vitt Tallåsen.



Du är ju superduktig vilka betyg!

Kram

2010-02-04 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0